Nemůžu za to, pro tuhle značku mám prostě nepochopitelnou slabost... ty flakóny jsou tak elegantně jednoduché, že na nich můžu oči nechat. Obsah většinou víc než stojí za vyzkoušení. A letošek je u firmy Le Galion nebývale produktivní! Ještě jsem nestihla přivonět k novým kolínským, které přišly na trh teď v červnu pod názvy Cologne a Cologne Nocturne, a už je tu další anonce (zdroj Musque-Moi).
(foto http://www.grecoroberto.biz)
Nová vůně má název Sang Bleu a předběžný popis uvádí, že to bude citrusově pižmová chypre.
Podle vizuálu nejde u té modré krve ani tak o symboliku příslušnosti ke šlechtickému rodu jako spíš odkazuje k tetování, které taky "přetrvá navěky". Provokativní reklamu má na svědomí Roberto Greco a ačkoli to není nové téma, předpokládám, že dostatečně zaujme a bude se o něm psát (možná rozporuplně, ale o to přece firmám jde, že?)
Posuďte sami, jestli se vám spíš líbí nebo ne. Já jsem teda o dost víc než za zbytek promo fotky zvědavá, co bude ve flakónu ;-)