Průzračnost svěžích citrusů se začne pomalu zakalovat zelenou mízou, nahořklým kosatcem, nepatrně ztěžkne dřevy a nakonec vyschne na jemný pudrový poprašek. Připadá mi to jako přehlídka několika vůní od Chanelu: na začátku je to jasná Cristalle Eau Verte, která uvolní místo No 19, po ní nastoupí No 19 Poudré a po celou dobu za nimi průběžně vykukuje původní La Pausa. Výdrž a sillage jsem čekala větší.
Bohužel musím potvrdit to, co zmiňuje domenica u sebe na blogu. S odstraněním 28 přišel kosatec i o svou jásavost, kterou nahradila bergamotová svěžest. Je stále zemitý, lehoulince mrkvový a je doplněný zelenými výhonky a intenzivnější, no už to není ta slaďoučká vařená mrkvička, rozpadající se na jazyku, ale vlivem balzamické ambry lehce hořkne.
Za jiných okolností bych tuto polohu ambry uvítala, jenže tady úplně nahradila druhou pro mě zásadní podobu kosatce původní 28 La Pausy: máslovou. Kosatec si dál jede svou lineární melodii, jen se zahalí do průsvitného obláčku bílého pižma. Na druhou stranu pokud uvážím, co na mně provádí nová 31 Rue Cambon v koncentraci eau de parfum, potom La Pausa jednoznačně vyhrává.
Neobyčejně obyčejný krásný svěží, nepříliš- avšak -mrkvový kosatec,pro mě melancholická verze pudrové 19. s trpkou zelení(dřevitostí)navíc
Průzračnost svěžích citrusů se začne pomalu zakalovat zelenou mízou, nahořklým kosatcem, nepatrně ztěžkne dřevy a nakonec vyschne na jemný pudrový poprašek. Připadá mi to jako přehlídka několika vůní od Chanelu: na začátku je to jasná Cristalle Eau Verte, která uvolní místo No 19, po ní nastoupí No 19 Poudré a po celou dobu za nimi průběžně vykukuje původní La Pausa. Výdrž a sillage jsem čekala větší.
Bohužel musím potvrdit to, co zmiňuje domenica u sebe na blogu. S odstraněním 28 přišel kosatec i o svou jásavost, kterou nahradila bergamotová svěžest. Je stále zemitý, lehoulince mrkvový a je doplněný zelenými výhonky a intenzivnější, no už to není ta slaďoučká vařená mrkvička, rozpadající se na jazyku, ale vlivem balzamické ambry lehce hořkne.
Za jiných okolností bych tuto polohu ambry uvítala, jenže tady úplně nahradila druhou pro mě zásadní podobu kosatce původní 28 La Pausy: máslovou. Kosatec si dál jede svou lineární melodii, jen se zahalí do průsvitného obláčku bílého pižma. Na druhou stranu pokud uvážím, co na mně provádí nová 31 Rue Cambon v koncentraci eau de parfum, potom La Pausa jednoznačně vyhrává.